contact-us
close-form

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    השקעות נדל"ן בחו"ל

    תאריך 26/05/2023

    יואל

    מחפשים להשקיע בנדל"ן בחו"ל? יש לכם תקציב פנוי ואתם רוצים להשקיע בנדל"ן שיניב תשואה? הפורטל הזה נועד בדיוק בשבילכם! בשנים האחרונות ישראלים רבים הבינו שעל מנת להגיע ליציבות כלכלית, כדאי להשקיע בנדל"ן איכותי בביקוש גבוה, להשכיר אותו ולהרוויח תשואה לטווח ארוך. את פורטל הנדל"ן הקמנו עבור אנשים שרוצים להשקיע בנדל"ן בחו"ל ולקבל מידע מקדים על מדינות מומלצות, מיקום ההשקעות וסוג ההשקעה המועדף.

    האינסטינקט הישיר של כל משקיע יהיה להשקיע במדינה שלו. הוא הרי מכיר את נושא המיסוי, את החברה ואת שוק הנדל"ן טוב יותר מאשר מדינות אחרות. מעבר לכך, השפה העברית מקלה על כל תהליך הרכישה, המיסוי והשיווק לשוכרים פוטנציאלים. בהשקעה בישראל אמנם אפשר להגיע לתשואה טובה, אבל בדרך כלל היא תצטמצם כתוצאה מרגולציה לא פשוטה ומיסוי גבוה במיוחד.

    לכן, רבים מהמשקיעים שרוצים לפזר את הונם ולהרוויח תשואה גבוהה יותר, מצאו את הנדל"ן בחו"ל כהשקעה המניבה תשואה יפה. למרות עלויות הרכישה ועלות אחזקת הנכס, הרגולציה בדרך כלל נוחה יותר והמיסוי גם הוא בא לקראת המשקיעים. אמנם מכיוון שהנכם משקיעים זרים יתכנו הגבלות מסוימות בלקיחת משכנתא ורכישת נכס, אבל בכל אופן השקעה כזו תהיה משתלמת יותר לטווח הארוך.

    איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

    בפורטל הזה איגדנו עבורכם במרחק לחיצת כפתור, עשרות מאמרים על מדינות שונות עם כל המידע אודותם. החל מסקירה כללית של המדינה ואופייה, דרך סקירת שוק הנדל"ן וערים מומלצות, וכלה בעובדות המהירות כגון תשואה, מיסים ומשכנתא. כל אלו יאפשרו לכם להשוות בין המדינות השונות ולבחון את המדינה וסוג הנכס שמתאים לסגנון ההשקעה שלכם.

    כל המידע שנאסף ונערך במחקר מעמיק, מופיע עבורכם כאן בעברית. לא צריך לחפש מקורות מידע שונים באנגלית או בשפות זרות וזהו היתרון הגדול של הפורטל שלנו. באתר תוכלו למצוא את הבלוג שמכיל כתבות על נושאים עדכניים בשוק ננדל"ן בעולם שיוכלו לעניין אתכם. אנחנו משתדלים להעלות מאמרים בתדירות גבוהה, כך שתוכלו להתעדכן בכל הקשור לנדל"ן באקטואליות למצב השוק המקומי.

    מה עוד מסתתר בשרוול?

    אנחנו מתכננים עוד מגוון תוכניות ופרויקטים שונים באתר, כך שבעתיד תוכלו לקרוא מאמרי אורח מישראלים מומחים שעוסקים בנדל"ן בחו"ל, ונאפשר לסוכנויות שונות לכתוב המלצות מהניסיון הרב שצברו. כמובן שתמיד נמשיך לשפר ולעדכן את האתר, כך שיהיה נגיש ומותאם עבור כל משקיע ישראלי שרוצה ליצור עבורו ומשפחתו יציבות כלכלית דרך השקעת נדל"ן בחו"ל. בנוסף, אנחנו פתוחים לשמוע הצעות והמלצות לשיפור, ונשמח מאוד לקבל אותן בטופס יצירת הקשר שלנו.

    עובדה משפטית

    חשוב לנו להדגיש שכל התכנים המובאים באתר מובאים לאחר מחקר והבעת דעה בלבד. אנחנו ממליצים להיעזר בייעוץ משפטי על מנת לקחת את אחת ההחלטות הגדולות בחיים שלכם, לרכוש נכס מניב להשקעה. חשוב לנו שהנתונים והפרטים שהתאמצנו לאסוף עבורכם יהיו נכונים ומעודכנים, על כן אם מצאתם שגיאה או תרצו להעיר הערה – נשמח אם תיידעו אותנו על מנת שנוכל לתקן.

    המאמרים שהבאנו כאן מובאים בתמצות הנקודות העיקריות שאתם צריכים לדעת על המדינה בטרם תשקיעו בה. לא קל לכסות את כל המידע על מדינה במאמר אחד, במיוחד באירופה בה בכל מדינה ובכל מחוז יש רגולציות ותנאים שונים. אנחנו מזמינים אתכם לעבור על תכני האתר, להנות מהעובדות המהירות והסקירות על שווקי הנדל"ן, ולצעוד צעד קדימה בדרך ליצירת נכס שיניב לכם תשואה לאורך שנים.

    כתיבת תגובה

    שאלות תשובות נפוצות אנחנו עונים

    לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

    לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.

    קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

    קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז דומור ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

    לפמעט מוסן מנת. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

    banner