contact-us
close-form

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    סיורים וירטואלים ממשיכים להניב עסקאות מוצלחות

    תאריך 16/05/2024

    יואל

    הסיורים הוירטואלים נכנסו לחיינו ולשוק הנדל"ן בשנת 2020 עם מגפת הקורונה שמנעה מאיתנו לנוע בחופשיות ולבקר בנכסים אשר אותם התעניינו לרכוש. שוק הנדל"ן שדווקא פרח בתקופת הקורונה עם עסקאות רבות שנרשמו ביסס את עצמו על סיורים וירטואלים שבעלי נכסים וחברות ניהול העניקו לרוכשים ושוכרים שלא יכלו לבקר פיזית בנכס. מגפת הקורונה כבר הרבה מאחורינו, אך הסיורים הוירטואלים נשארו ומהווים לחלק בלתי נפרד לעסקאות נדל"ן שמתבצעות מדי יום ביומו. לסיורים הוירטואלים יתרונות רבים והם מאפשרים למוכר למכור את הנכס שלו בקלות ובמינימום זמן.

    זה נכון שעדיין אין כמו ביקור פיזי בנכס על מנת לאמוד אותו ולהחליט האם לבצע את העסקה או לוותר, אך הוא מהווה לתחלופה נהדרת לביקור פיזי וחוסך בזמן יקר הן של המוכר והן של הקונה או השוכר. בנוסף לכך, הסיורים הוירטואלים מתפתחים מיום ליום עם שדרוגים טכנולוגים שבאים לידי ביטוי בצילום חד ואיכותי שמאפשר להבחין בפרטים הקטנים ביותר בחלל בדיוק רב. לא עוד צילומים דו מימדים באיכות ירודה שלא מאפשרים להבין דבר מפרטי החדר, כיום החללים בנכס מצולמים באמצעות מצלמה המצלמת ב-360 מעלות. יתרה מזאת, יש את אלו המשדרגים את הצילום ומציעים חווית VR באמצעות משקפיים יעודיים המאפשרים לרוכש או לשוכר להתהלך בנכס כאילו הוא נמצא שם בזמן אמת. קפצו על הרכבת עוד היום ואל תשאירו את התפתחויות הטכנולוגיה מאחור. העניקו לרוכשים ולשוכרים של הנכסים שלכם את האפשרות לסייר בנכס מרחוק כדי לחסוך לשניכם זמן יקר.

    יתרונות לסיורים וירטואלים

    • חסכון בזמן – סיור וירטואלי חוסך מכם את הזמן בו תצטרכו להגיע לנכס ולהראות אותו לרוכש או לשוכר. המון אוהבים להתייעץ ביחד עם בני משפחה וחברים על כדאיות העסקה, כך שסיור וירטואלי יאפשר להם להראות את הנכס לכל אחד שהם רוצים להתייעץ איתו.
    • נוחות – צפייה בנכס בנוחות היישר מביתכם ללא הצורך לנסוע במקרה הטוב, או לטוס במקרה הפחות טוב למדינה אחרת. ניתן לצפות במספר רב של נכסים במינימום זמן ולהחליט על הנכס שמתאים עבורכם ללא הצורך לקפץ בין מספר מיקומים.
    • חווית משתמש גבוהה – הסיורים הוירטואלים משתדרגים מיום ליום ומציעים חוויה כמעט וזהה לביקור פיזי בנכס. מצלמות איכותיות מאפשרות לקלוט את כל הפרטים בחדר ולמדוד חללים שונים ברמת דיוק גבוהה במיוחד. הסיורים הוירטואלים דוחקים את התמונות הדו מימדיות לצד, ומציעות חוויה חדשה של צפייה בנכסים שונים.
    • נגישות – הסיור הוירטואלי ימצא בדרך ככל באתר או ברשת חברתית ויאפשר צפייה בנכס בכל רגע. מומלץ לסוכני נדל"ן ולחברות ניהול שבבעלותם אתר להטמיע את הסיורים הוירטואלים לצד המידע הנוגע לנכס כדי שהוא יהיה נגיש בכל רגע לכל אחד.

    הותיקים מבינינו שרגילים לצפות בנכס בצורה פיזית ולחוש אותו בזמן אמת עלולים לסלוד מהסיורים הוירטואלים שנפוצים יותר בקרב הדורות הצעירים. אך הסיורים הוכיחו את עצמכם כאפקטיבים והם מניבים עסקאות מוצלחות בשיעור שעולה משנה לשנה. בעידן בו קיים Google Street View, יש מקום גם לסיורים וירטואלים. המהפכה הטכנולוגית כבר כאן, חבל להישאר מאחור.

    כיצד ליצור סיור וירטואלי מוצלח?

    • שימוש במכשור איכותי – כדי להבטיח את חווית המשתמש הטובה ביותר עבור הרוכש או השוכר הפוטנציאלי שלכם, השתמשו במצלמה איכותית שמאפשרת צילום ב-360 מעלות וקולטת את כל הפרטים בחלל. במידה ואינכם בטוחים ביכולת הצילום שלכם, מומלץ לשכור את שירותיו של צלם מקצועי שיבטיח לכם תיעוד איכותי של הנכס.
    • הכינו את הנכס מבעוד מועד – הסיור הוירטואלי מיועד לבצע מכירה, על כן הכינו אותו בצורה מדוקדקת והעניקו נראות מזמינה שתמשוך אליה את כל הקונים הפוטנציאלים. סדרו את הנכס בצורה בה הוא יראה מואר ומזמין, והזיזו חפצים שלא בשימוש ועלולים להסתיר את החלקים היפים והמוארים.
    • הציגו שקיפות מול הלקוח – בעת מכירה רבים ירצו לייפות את כלל הדברים ולהסתיר את החלקים הפחות חיובים בנכס. הדבר החשוב ביותר בביצוע מכירה מוצלחת הוא לגלות שקיפות מול הלקוח כדי לתת חוויה נעימה לשני הצדדים. מסרו את כל הפרטים הרלוונטים למכירה כמו גובה התקרה, החומר ממנו עשויים הקירות, בעיות רטיבות שעלולות להופיע ועוד. אתם לא רוצים לבצע מכירה מפוקפקת שתפגע במעמד שלכם בתור מוכרים, שגם עלולה לפגוע בעתידכם בתור משקיעי נדל"ן.
    • השאירו את האפשרות לסיור פיזי – כפי שנאמר לעיל, ישנם אלו שעדיין מפקפקים בסיורים הוירטואלים וירצו לבקר פיזית בנכס על מנת לחוש אותו בצורה הטובה ביותר. בנוסף לסיור הוירטואלי, היו פתוחים לסיורים פיזים שיבטיחו את האמון של השוכר או הרוכש בביצוע העסקה.

    רבים חשבו כי הסיורים הוירטואלים יאבדו מהפופולאריות שלהם עם דעיכת מגפת הקורונה, אך הזמן מוכיח אחרת. הסיורים הוירטואלים הם כאן להשאר, והם מניבים המון עסקאות מוצלחות לרוכשים ומוכרים מרוצים. כדי לסבר את האוזן, ממחקרים עולה כי נכסים בעלי אפשרות לסיור וירטואלי זוכים להיענות הגבוהה ב-87% מנכסים שאינם מציעים את האפשרות לסיור וירטואלי. כך שאם אתם רוצים לשפר את היענות הלקוחות בקרב הנכסים שלכם, שדרגו אותם באפשרות לסיור וירטואלי. השתמשו בטיפים שנתנו בכתבה, וצאו לדרך לעוד עסקה מוצלחת.

    כתיבת תגובה

    banner